O nama

O nama

prev
thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
thumb
next

Velinac d.o.o. je poduzeće specijalizirano za proizvodnju i trgovinu uredskog namještaja te je već više od dva desetljeća prisutno na domaćem i inozemnom tržištu. Jasna poslovna politika s usklađenim proizvodnim, prodajnim i marketinškim djelovanjem donijeli su nam ugled renomirane tvrtke u branši. 2006. godine stekli smo pravo na certifikat ISO 9001, a od 2013. posjedujemo i certifikat sustava upravljanja okolišem prema normi ISO 14001.

Tokom svih godina bilježimo porast pokazatelja kao što su: ukupni prihod, dobit, broj zaposlenih, broj stalnih kupaca i sl. Temeljni kapital društva iznosi Kn
2.000.000,00 / € 265.445,62 (fiksni tečaj konverzije 7,53450). Prosječno stanje zaliha gotovog uredskog namještaja, stolica i fotelja na skladištu nikada ne iznosi manje od Kn
7.000.000,00 / € 929.059,66, što nam omogućava kratke rokove isporuke.

VELINAC zapošljava 60 djelatnika odgovarajuće kadrovske strukture i stručnosti te kontinuirano ulaže u njihovo obrazovanje i osobni napredak. Posebno se ističe perspektivan mlađi kadar koji već posjeduje značajno iskustvo na području trgovine i prodaji namještaja, čija stručnost dolazi do izražaja već niz godina na našem tržištu, jer svakom kupcu nudimo (bez obveze na kupnju), projektiranje interijera, konzalting kao i otklanjanje svih mogućih nedostataka prilikom obavljanja posla.

Misija
Za naše kupce projektiramo, proizvodimo i isporučujemo širok izbor uredskog namještaja i stolaca. Pritom smo fokusirani na:

  • visoke standarde kvalitete naših proizvoda i usluga
  • povećanje zadovoljstva naših kupaca i ostalih zainteresiranih strana
  • učinkovitost naših procesa
  • očuvanje dugogodišnjeg organizacijskog znanja i tradicije
  • korektne odnose sa svim zainteresiranim stranama
  • kontinuiranu edukaciju i usavršavanje naših djelatnika
  • osiguranje dovoljnih kapaciteta za realizaciju procesa
  • osiguranje profitabilnog poslovanja tvrtke
  • zaštitu zdravlja i sigurnosti na radu te zaštitu okoliša i očuvanje prirodnih resursa
  • osiguranje ugodnog poslovnog okruženja i društveno odgovornog poslovanja
  • praćenje novih tehnologija u ekologiji te iste primjenjivati u svom radu
  • osiguravanje visoke razine svijesti i kulture ponašanja u pogledu zaštite okoliša svojih djelatnika i vanjskih pružatelja usluga
  • ispunjavanje svih primjenjivih zakonskih zahtjeva i ostalih obvezujućih zahtjeva zainteresiranih strana
  • stalno poboljšanje učinkovitosti sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i sigurnošću na radu prema normama ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001

Vizija
Biti i ostati jedan od vodećih isporučitelja i izvođača uređenja i opremanja poslovnih prostora na hrvatskom tržištu te povećati izvoz uredskog namještaja i usluga u zemlje regije i EU.

Politika upravljanja
Sve faze realizacije naših proizvoda i usluga kontinuirano nadziremo kako bi osigurali njihovu vrhunsku kvalitetu.
Zaposlenici na svim razinama imaju obvezu:

  • zadovoljavati zahtjeve i potrebe kupaca, kao i obvezujuće zakone i propise
  • postupati u skladu s utvrđenim postupcima i dodijeljenim odgovornostima
  • neprestano poboljšavati djelotvornosti svojih postupaka i poslovnih procesa
  • prepoznavati rizike te predlagati mjere za smanjenje njihovog utjecaja
  • posebnu pažnju posvećivati zaštiti okoliša i prevenciji onečišćenja
  • prepoznavati prilike za smanjenje potencijalno negativnih utjecaja na okoliš, nesreća i nezgoda povezanih sa zaštitom zdravlja i sigurnosti na radu
  • mjeriti i stalno poboljšavati pokazatelje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu

Društvo posjeduje:

  • 7000 m² poslovnog prostora, od čega je 6.000 m² u vlasništvu, a 1.000 m² u dugoročnom najmu.
  • 1 vlastiti izložbeni prostor: Ljudevita Posavskog 29, Sesvete i izložbeni prostori naših partnera diljem Hrvatske.
  • 2 kompletna pogona stolarije na lokaciji Čabdin b.b., Jastrebarsko sa suvremenim strojevima: stroj za krojenje ploča, stroj za linijsko kantiranje, CNC obradni centar, stroj za zaobljeno kantiranje, stroj za obradu zaobljenih rubova, te niz manjih strojeva za doradu, preradu i izradu namještaja.
  • Pogon za tapeciranje uredskih stolaca i fotelja kapaciteta 30.000 komada godišnje na lokaciji Čabdin 55, Jastrebarsko.
  • Skladišni prostor na lokaciji Čabdin 55, Jastrebarsko.
  • Dostavna vozila kojima dostavljamo robu kupcima u svim dijelovima Hrvatske (kamion i četiri veća kombija).

 

 

 

Reference

Vrhunsku kvalitetu naših proizvoda i usluga potvrđuje lista naših zadovoljnih kupaca. To su velika i mala poduzeća (privatna i javna), državna uprava i privatne osobe.
Uvjerite se i Vi u profesionalnost i kvalitetu po povoljnim cijenama!

Poduzeća

Državne institucije

  • HZMO Zagreb
  • RH Županija zagrebačka
  • RH Županija Ličko-Senjska
  • RH Županija Krapinsko-Zagorska
  • MUP
  • Sveučilište u Zagrebu
  • Brojni fakulteti
  • Brojne osnovne škole
  • Akademija likovnih umjetnosti
  • KBC Zagreb
  • Klinička bolnica Sestre milosrdnice
  • Dječji vrtići
  • Razna ministarstva RH
  • Državni hidrometeorološki zavod
  • GSKG Zagreb
  • Hrvatski državni arhiv
  • Domovi zdravlja
  • Imunološki zavod
  • Brodarski institut
  • Zagrebački holding d.o.o.
  • Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje
  • HOPS d.o.o.
  • Hrvatski zavod za zapošljavanje
  • CARNET
  • Gradska plinara zagreb-Opskrba d.o.o.
  • Zagrebački električni tramvaj d.o.o.
  • Državni zavod za statitstiku
  • Grad Zabok
  • Grad Zagreb
  • Grad Velika GOrica
  • i dr.

KATALOG

catalog

2015

Preuzmite

Kako bi ste mogli pregledavati PDF dokumente, preuzmite Adobe Acrobat Reader ovdje

Pronađite nas

VELEPRODAJA I IZLOŽBENI PROSTOR

Ljudevita Posavskog 29
10 360 Sesvete
Veleprodaja:
+385 1 2005 605
prodaja@velinac.hr
Izložbeni prostor:
+385 1 5532 600
salon@velinac.hr

NABAVA

VELINAC d.o.o.
Anke Krizmanić 8
10 360 Sesvete
+385 1 2007 115

Budite u kontaktu

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg koristničkog iskustva i funkcionalnosti. Klikom na slažem se prihvaćate naša pravila privatnosti